Як демонструють дослідження Connected Consumer Study 2017, опубліковані компанією Google, українці почали менше користуватися Інтернетом.
Якщо порівняти кількість українських користувачів Інтернетом, які використовують його кожного дня, 2016-2017 років, то можна побачити, що вона зменшилася з 52 до 48 відсотків.
Компанія KANTAR TNS з 1 квітня по 30 червня 2017 року за допомогою персонального інтерв'ю проводила дослідження. Кількість українських респондентів становила тисячу осіб від 16 років.
Результати виявилася такими:
-користувачів Інтернету, котрим за 65 років, - 5 відсотків;
-користувачів Інтернету, котрим від 55 до 64 років, - 10 відсотків;
-користувачів Інтернету, котрим від 45 до 54 років, - 18 відсотків;
-користувачів Інтернету, котрим від 35 до 44 років, - 23 відсотка;
-користувачів Інтернету, котрим від 25 до 34 років, - 27 відсотків.
Якщо ж порівняти кількість підключених до Інтернету пристроїв 2016-2017 років, то ця кількість на одного українця зросла з 1,2 до 1,4.
Також ці дослідження показали, що 66 відсотків українців використовують Інтернет в особистих цілях.