За що кременчужани платять керуючій компанії?

Директор компанії «Місто для людей Кременчук» Сергій Зінченко розповів, що відбувається з грошима власників житла та як організація повинна виконувати роботи, зазначені в тарифі.

Права та обов'язки компанії «Місто для людей Кременчук» відображені в договорі, укладеному між компанією і співвласниками будинку. Мінімальний перелік послуг з утримання будинків регламентується наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018 №190. Мешканці багатоквартирних будинків мають право розширити цей перелік, включивши в нього додаткові послуги чи відмовитися від зайвих, внісши відповідні зміни в договір. Для цього жителям потрібно провести збори та набрати певну кількість голосів для внесення змін до договору. При цьому важливо пам'ятати, що від деяких послуг, таких як обслуговування інженерних мереж або підготовка будинку до опалювального сезону відмовитися неможливо, так як при відсутності належного обслуговування тих же теплових вузлів, наприклад, взимку весь будинок може залишитися без опалення.

Перелік послуг відображено для кожного будинку індивідуально. Копію договору можна отримати у офісі керуючої компанії.

В обов'язки керуючої компанії входять наступні види робіт:

- обслуговування систем холодного та гарячого водопостачання, центрального опалення, водовідведення тощо;

- прибиранням прибудинкової території займаються робітники з комплексного прибирання. Також практикується прибирання бригадним методом;

- «Місто для людей Кременчук» виконує поточні ремонти під'їздів, покрівлі, фасадів будівель. Заявки на виконання таких робіт фіксуються в системі Сакура, після чого менеджери будинкового господарства обстежують ділянку, на якій потрібно провести ремонтні роботи, а інженери вносять заявку в план робіт з урахуванням аварійності та суми грошових коштів, що надійшли на рахунок будинку в результаті оплати мешканцями;

- якщо у компанії немає потрібних фахівців, наприклад покрівельників, що працюють з шатровими покрівлями, то для виконання ремонту залучаються підрядні організації, строго контролюючи якість проведених робіт.

- тарифом передбачено також усунення аварійних ситуацій. Аварійна служба працює цілодобово і без вихідних. Викликати бригаду майстрів можна за телефонами: 0673414141 або 70-04-41.

- також в тариф включена оплата за електропостачання спільного майна (це робота ліфтів і освітлення сходових клітин, входів в під'їзд), дератизація, дезінсекція, обслуговування димвентканалів, прибирання опалого листя та снігу, покіс трави.

Ще одне питання, яке дуже хвилює клієнтів – спил дерев. Дерева стоять на загальноміській території і є власністю громади. Сухі гілки можуть впасти і пошкодити покрівлю або когось травмувати. До кого жителям звертатися в такому випадку?

Спил дерев не входить в обов'язки компанії. До того ж, це досить витратний процес. З одного боку, спил дерев є додатковою послугою, але якщо дерево знаходиться у власності міста, а не мешканців, то керуюча компанія не має права здійснювати роботи на цій території. У той же час, гілка може пошкодити покрівлю, електропроводи, тому менеджери з будуправління стежать за станом дерев на прибудинковій території.  Кронуванням і спилом дерев займається інше комунальне підприємство. Завдання керуючої компанії – передати інформацію про аварійні дерева до відповідних органів.

Куди звертатися, якщо мешканці незадоволені якістю послуг?

Не працює ліфт, не освітлюється під'їзд, не забирається сміття з двору? Часто люди відразу йдуть на прийом до мера або пишуть скаргу президенту. Але ж вирішити проблеми будинку можна набагато простіше. В «Місто для людей Кременчук» працює цілодобовий  колл-центр в який громадяни можуть телефонувати в будь який час доби за  телефонами:  0673414141 або 70-04-41. Диспетчери  цілодобово приймають аварійні заявки та звернення кременчужан з інших питань, які пов'язані з обслуговуванням будинку. Такі заявки фіксуються та перенаправляються виконавцю.

Керуюча компанія має право вимагати від власників житла вчасно і в повному обсязі оплачувати послуги. Також управитель має право вимагати від мешканців надати доступ в квартиру співробітникам компанії та інших житлово-комунальних служб для запобігання або ліквідації аварійних ситуацій. У разі систематичної несплати комунальних платежів керуюча компанія у випадках, передбачених законодавством, має право стягнути заборгованість в судовому порядку.

У будь-який простій або складній життєвій ситуації потрібно звертатися до фахівців і до їх професійної допомоги. Адже тільки експерти зможуть професійно і оперативно вирішити Ваші проблеми.

Зв'язатися з фахівцями можна за телефоном: 0673414141 та по електронній пошті: mdlkremenchuk@ukr.net.

Про це повідомляє «Місто для людей Кременчук».