На початку травня в Україні запрацює нова послуга мобільного зв’язку - MobileNumberPortability (MNP), яка вже діє у 80 країнах світу. Тобто абонент зможе змінити свого оператора, але залишити номер телефону.
Отже, якщо ви все-таки надумали перейти на іншого оператора, то наступний покроковий план для вас.
Крок №1. Переконайтесь, що номер телефону зареєстрований на вас. Зателефонуйте оператору чи сходіть в офіційний магазин. Працівники магазину або call-центру скажуть вам, чи зареєстрований номер на вас. Якщо ж ні – вам доведеться пройти процедуру реєстрації у поточного оператора.
Крок №2. Подайте заявку на перенесення номера до нового оператора. Це можна зробити онлайн на сайті оператора або теж у фірмовому магазині. Як тільки ваш старий оператор погодиться на перенесення вашого номера, ви зможете прийти в найближчий фірмовий магазин свого нового оператора й отримати SIM-карту, на яку буде автоматично перенесений попередній номер.
Заявки розглядатимуть протягом 8 годин, а про вартість послуги та чи буде вона безкоштовною, оператори мобільного зв’язку поки не повідомляють. Сам процес перенесення номера триватиме три робочі дні з моменту реєстрації заяви.
Під час дзвінків на номер абонента, що скористався послугою MNP, буде звучати відповідне голосове повідомлення.
Причинами для відмови у наданні послуги можуть бути:
- якщо номер не зареєстрований або зареєстрований на іншу людину;
- в заявці на перенесення подано неповні або недостовірні дані;
- надання послуг було зупинене з причин, передбачених законодавством (шахрайство тощо);
- якщо після останнього перенесення абонентського номера не минуло 30 днів;
абонент подав заявки на перенесення номера кільком операторам зразу.
Також пам’ятайте, що відсутність бланків заяв, відповідних електронних форм чи некомпетентність персоналу не можуть бути причинами відмови у реєстрації.
Якщо ви прийшли у магазин поточного оператора з відповідним документом, вимагайте негайно розпочати процедуру оформлення номера на вас.