Кого напругою вб'є - це справа часу, - розповідає програмі "Гроші" машиніст Укрзалізниці у Кременчуці. І показує страшні факти.
До прикладу локомотив, на якому перевозять потяги виходить з 18 зауваженнями у книзі техогляду. Нещодавно машиніст ледь не згорів: у його локомотиві, який випустили у рейс так само були зауваження щодо технічної несправності. І саме ця несправність стала причиною спалаху на ходу локомотиву.
Під час роботи машиністом кременчужанин пережив 3 пожежі та більше десятка спалахів та задимлень у потязі.
Журналістам машиністи показують калюжу у локомотиві при тому, що напруга у потязі 27000 вольт. Захищає лише ганчірка. Кого вб'є - час покаже.
Попри жах і повну непридатність до експлуатації, цей локомотив і далі возить людей.
Далі "Гроші" побували у ремонтному цеху: там не менш сумно. Немає жодної нової запчастини та обладнання надто застаріле.
Винне у цьому керівництво Укрзалізниці - вважають журналісти.
А ось машиністи пояснюють, що коли приймають потяг, то за все несе відповідальність локомотивна бригада. При цьому ставлять працівників у такі умови, коли приходиться обирати: залишитися без зарплати, чи наражати себе та людей на небезпеку.
При цьому керівництво Укрзалізниці постійно показує помпезні презентації, показуючи ніби то ріст прибутку Укрзалізниці. Докладно дивіться у сюжеті: