В рамках конкурсу відео-пітчів Creative Spark Big Idea Challenge, оголошено додаткову номінацію за ідеї, які вирішують проблеми та реагують на нове середовище бізнесу та суспільства, спричинене пандемією COVID-19.
Big Idea Challenge - це щорічний міжнародний конкурс відео-пітчів, що проводиться в рамках проекту Creative Spark: програма підтримки підприємництва у сфері освіти.
Конкурс дає можливість молодим людям розказати світу про свої бізнес-ідеї та отримати підтримку для їх втілення. Полтавський університет економіки і торгівлі у партнерстві з Університетом Портсмуту (Велика Британія) та ГО «Центр освіти дорослих Полтавщини» є офіційним партнером конкурсу.
Переможець цієї номінації буде обраний із робіт в рамках трьох існуючих категорій цифрових технологій, соціального впливу та креативу.
Кандидати, які бажають отримати перемогу в номінації повинні зосередитись або включити у свою проблему COVID-19 або спроектувати відповідне рішення для COVID-19.
Міжнародний переможець цієї номінації отримає 1000 фунтів стерлінгів, щоб розвинути свою ідею після участі в онлайн-програмі тренінгів від London Met University у вересні 2020 року.
Форма реєстрації на конкурс (Форма реєстрації на конкурс для ознайомлення)
Офіційні умови проведення конкурсу
Категорії
- Цифрові технології - включає розробку та застосування нового програмного або апаратного забезпечення.
- Соціальний вплив - ідеї спрямовані на вирішення важливих соціальних або екологічних проблем, питань соціального включення та гендерної рівності.
- Креатив - ідеї спрямовані на створення нового продукту, форми демонстрації або створення більш яскравого культурного середовища. Також можуть передбачати допомогу креативним особистостям у досягненні нових аудиторій.
Можна обрати лише одну категорію.
Бізнес-ідея має належати до сфери креативних індустрій (Розпорядження КМУ № 265-р від 24 квітня 2019 р.):
- народні художні промисли;
- візуальне мистецтво: живопис, графіка, скульптура, фотографія тощо;
- сценічне мистецтво: жива музика, театр, танець, опера, цирк, ляльковий театр тощо;
- література, видавнича діяльність та друковані засоби масової інформації;
- аудіальне мистецтво;
- аудіовізуальне мистецтво: кіно, телебачення, відео, анімація, мультиплікація тощо;
- дизайн;
- мода;
- нові медіа та інформаційно-комунікаційні технології: програмне забезпечення, відеоігри, цифрові технології в мистецтві (3D-друк; віртуальна, доповнена, змішана реальність тощо);
- архітектура й урбаністика;
- реклама, маркетинг, зв’язки з громадськістю та інші креативні послуги;
- бібліотеки, архіви та музеї.
Ключові дати
- Строк реєстрації та подачі відео-пітчів до 17 травня 2020 року включно.
- Результати конкурсу будуть оприлюднені 25 травня 2020 року
Вимоги до учасників
- В конкурсі приймають участь команди з кількістю учасників від 1 до 3 осіб (одноосібна участь можлива). Одна особа може брати участь лише в одній команді. Від кожної команди може бути поданий лише один відео-пітч.
- Всі учасники команди мають зареєструватися та надати опис бізнес-ідеї згідно з онлайн формою.
- Вік учасників: від 18 до 35 років (на дату 2 Березня 2020).
- Мати громадянство України.
- Учасники команди мають володіти англійською мовою на рівні достатньому для участі в середніх освітніх програмах та презентаціях.
Призи
Найкращі бізнес-пітчі за рішенням експертної комісії будуть відібрані для участі в національному відборі Creative Spark Big Idea Challenge.
Переможці національного відбору отримають приз в розмірі 2000 фунтів стерлінгів, візьмуть участь в міжнародному конкурсі.
Переможці міжнародного конкурсу будуть нагороджені призами. Це включатиме грошові призи у вигляді фінансування на початок бізнесу (1000 фунтів стерлінгів), а також можливість професійного розвитку, менторську підтримку від експертів проекту з Великобританії.
Ключові вимоги до пітчів
- Відео-пітч має бути знятий на англійській мові.
- Тривалість до 60 секунд.
- У відео пітчі учасники мають продемонструвати свою відданість ідеї, реальність її реалізації, вплив та якість. Разом з відео-пітчем учасники подають короткий опис бізнес-ідею згідно з онлайн формою.
- Особи молодше 18 років не можуть брати участі в жодному з аспектів конкурсу та бути присутніми на відзнятому відео.
- Учасники мають володіти авторськими правами на відео та будь-які інші матеріали, які використовуються при зйомці або поданні заявки на участь.
- Відео-пітч має бути завантажений на YouTube, посилання надане організаторам.
- Відео може бути записане на будь-який з девайсів (iPhone, Samsung, Sony, HTC, Huawei, будь-яка DSLR камера, професійне відео обладнання), у високому розширенні HD 1080p 30fps або HD 1080p 60fps, використовуйте горизонтальну орієнтацію.
Елементи пітчі
- Проблема - подумайте як презентувати проблему аудиторії. ЦЕ може бути персональна історія або статистичні дані, що показують на скільки значною є проблема.
- Рішення - поясніть як ваша ідея вирішує проблему у чіткій і цікавій формі. Якщо у вас є конкуренти, поясніть як ваша ідея відрізняється від того, що вони пропонують.
- Споживачі - спробуйте пояснити хто буде користуватись вашим товаром або послугою і на скільки великою є можливість.
- Гроші - опишіть як ваш бізнес буде отримувати гроші, навіть якщо ідея ідея - це соціальний або креативний проект, ви повинні подумати про те, як ви будете генерувати дохід.
- Конкуренти - чи є у вашого рішення якісь конкуренти, хто вони, як ви збираєтесь відрізнятись від них чи бути краще?
- Завершення - завершіть свій пітч яскраво, можливо з цікавим слоганом, щоб вразити аудиторію.
Можлива структура відео-пітчу:
- Почніть із сильного вступу, де ви описуєте проблему та захоплюєте увагу аудиторії особистою історією або вражаючою статистикою.
- Розкажіть про ваше рішення, як воно вирішує проблему та чим відрізняється від існуючих конкурентів
- Опишіть кого зачіпає вказана проблема (ваш споживач) і наскільки великим є ринок.
- Опишіть як ваш бізнес буде приносити гроші і який потенціал.
- Згадайте інші факти, що зроблять вашу ідею привабливою.
- Використовуйте сильне заключне речення, якщо можливе, запропонуйте слоган для ідеї.
Поради щодо створення відео-пітчів
- Намагайтеся бути максимально органічними
- Намагайтеся привернути увагу аудиторії в перші 6 секунд
- Побудуйте виступ у формі історії
- Пам’ятайте про невербальні методи комунікації (жести. міміка, інтонація), намагайтесь бути максимально презентабельними
- НЕ читайте текст та НЕ використовуйте нотаток у кадрі
- Сконцентрируйтесь на головному, на найбільш переконливих аргументах та цікавих фактах
Рекомендації щодо підготовки відео-пітчів можна переглянути
Глосарій найбільш поширених терімінів
Контакти: creativesparkpoltava@gmail.com