У "ПриватБанку" стався збій у застосунку "Приват24". Про це масово повідомляють кременчужани в соцмережах.
Доступ до "Приват24" зник приблизно о 10-й ранку.
Станом на 13 годину під час спроби увійти до додатку з’являється повідомлення "Помилка виконання операції. Будь ласка, повторіть операцію пізніше". Окрім цього відсутня можливість зв’язатися телефоном із колцентром.
Тим часом у пресслужбі "ПриватБанку" підтвердили інформацію про несправності.
"Авторизація у "Приват24" та дзвінки до контакт-центру банку тимчасово недоступні. Незручності у найближчий час будуть усунуті нашими спеціалістами", - наголосили у банку.
Водночас представники фінустанови запевнили, що процесинг "ПриватБанку", мережа банкоматів та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працює у звичайному режимі.