Куди скаржитися на ломбард, лізингові, страхові, кредитні спілки та інші не банківські установи? Тепер писати скарги можна до НБУ.
З 1 липня Нацбанк стане регулятором таких установ, як страхові, лізингові, факторингові компанії, ломбарди, кредитні спілки.
Якщо такі установи порушили права споживачів, то громадяни мають звернутися до них із письмовою заявою на імя директора. У разі відсутності реакції з боку небанківських установ, слід писати скаргу на електронну пошту nbu@bank.gov.ua або подавати скаргу через контакт-центр 0800505240.
На сайті НБУ з'являться форми для написання електронних скарг. Поки що громадяни можуть користуватися електронною або звичайною поштою.
Надсилати листа разом з супроводжуючими документами можна за адресою: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.
Відповіді надаватимуть у термін від 15 до 30 днів.
У зверненні вказують прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання та електронну пошту, суть порушеного питання, пропозиції або скарги на конкретну фінансову установу.
Анонімних заяв у Національному банку не розглядатимуть.