У червні 2020 року в міжнародному тендері на поставку 8 складів метро Харківського метрополітену перемогла китайська компанія CRRC Тangshan. На тендер подавав свої пропозиції й КВБЗ.
Наразі Крюківський завод оскаржує рішення тендерного комітету та направив скаргу до штаб-квартири Європейського інвестиційного банку, що дав добро на інвестиції в закупівлю.
Кременчужани обгрунтували свою скаргу тим, що в тендері було багато порушень й зараз сподіваються, що рішення тендера переглянуть.
Поки ж китайці готуються виготовляти 40 вагонів без перегородок, що розраховані на колію 1520 мм і максимальну швидкість руху 80 км/год. За умовами договору перший вагон надійде півтора року, інші впродовж 2,5 років.
Ескізи вагонів компанії CRRC Тangshan
Що пропонував КВБЗ?
Схема поїзда складається з 4 моторних + 1 причіпного безмоторного вагону. Довжина поїзда — 96,8 м, конструкційна швидкість — 90 км/год.
Загальна місткість поїзда (з урахуванням пасажирів, які стоять) — 1650 осіб;
Вагони по типу "труби", без перегородок. Пасажири можуть пересуватися через герметичні переходи.