На КВБЗ вимагають від уряду підтримки та видачі наказу

Як повідомляють на сайті КВБЗ, голова правління ПАТ «КВБЗ» Максим Крамаренко написав листа до урядовців.

Головний посил листа - необхідність оновити вагонний склад УЗ та підтримати вітчизняного виробника.

Кременчужани вимагають від уряду розпорядитися щодо поетапного оновлення парку вантажних вагонів АТ «Укрзалізниця» у період 2020-2025рр. Уряд має в указі подовжити заборону на ввіз вантажних вагонів з Росії та інших країн.

А ще в Наказі Мінінфраструктури «Про затвердження Порядку встановлення заборони експлуатації вантажних вагонів на залізничному транспорті» мають передбачити планові ремонти вантажних вагонів. Тобто ремонтувати вантажні вагони після капітального ремонту через рік.

Уряд має зобов'язати АТ «Укрзалізницю» оновити парк - значить купувати 12-15 тисяч вагонів щороку.

У повідомленні також вказано, що доручення Прем’єр-міністра України №32748/0/1-20 від 03.08.2020 р. за результатами робочої поїздки до Полтавської області досі ніхто не виконав.

"Особливе обурення викликає рішення Державної регуляторної служби України (№678 від 12.11.2020 р.), яким вона відмовила в погоджені проєкту Наказу Мінінфраструктури «Про затвердження Порядку встановлення заборони експлуатації вантажних вагонів на залізничному транспорті». Її аргументи не є компетенцією даного відомства, адже описують не регуляторні аспекти, а економічні, що попередньо були погоджені Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства", - йдеться в тексті.

На думку промисловців ігнорування проблем виробників призведе до того, що галузь вагонобудування перестане функціонувати.

З іншого боку в залізничному секторі будуть неефективно витрачати державні кошти на "рихтування" застарілих вантажних вагонів.

На КВБЗ звільнили керівників за розкрадання майна