У Кременчуці на лівому березі річки Дніпро розпочато влаштування 5-ти випробувальних буронабивних паль.
Таким чином ми випробовуємо несучу здатність палі, щоб в майбутньому опори мосту витримали проектне навантаження.
Глибина, на яку влаштовується паля, - 30 метрів.
Після завершення робіт на лівому березі, розпочнемо працювати за аналогічним принципом на правому березі.
Загальна довжина ансамблю нового мосту становитиме понад 3 км. Згідно з ТЕО, міст буде вантовим і матиме 4 смуги руху, по дві в кожному напрямку. На правому березі Дніпра він сполучатиметься з дорогою Н-08 #Бориспіль_Маріуполь, на лівому — з нинішньою вуличною мережею Кременчука. У цих точках передбачено будівництво транспортних розв’язок на різних рівнях.
Новий міст стане довгоочікуваною альтернативою Крюківському мосту, який звели ще у 1872 році, і який давно не відповідає потребам головного промислового вузла Полтавської області. Ця переправа сьогодні перебуває в аварійному стані.
Подальше руйнування Крюківського мосту загрожує транспортним колапсом Центральній Україні, адже через нього проходять дві дороги державного значення: М-22 #Полтава_Олександрія, Н-08 #Бориспіль_Маріуполь та залізнична гілка.