"У Кременчуці за будь-якої погоди щоденно тривають роботи з будівництва нового мосту."
Про це розповідає народний депутат Юрій Шаповалов кременчужанам на своїй сторінці у соцмережі Фейсбук.
"І сьогодні хочу розповісти вам про деякі цікаві деталі, про які ви, можливо, не знали.
1. Металеві труби для опор мосту доставляються на місце встановлення буксирами, які тягнуть їх від пірсу просто по воді. Вже на місці будівництва пілонів встановлений на баржі кран піднімає їх для подальшого занурення.
2. Кожна труба має діаметр 2 метри, а ось довжина їхня – різна. Вона може бути 32, 34 чи навіть 36 метрів. Довжина кожної труби була розрахована проєктантами завчасно, залежно від рельєфу дна. І тепер встановлюється у точно визначене місце.
3. Для заглиблення труб спочатку використовують віброзаглиблювач та дизель-молот. При досягненні скельних гранітних порід починає працювати бурова установка Wirth. Суміш піску, граніту й води, яка утворюється під час буріння, викачується з труби і спеціальним рукавом подається на баржу. Цю суміш вивозять на берег, де утилізують.
Нагадаю, що новий міст будує відома компанія Doğuş. Зараз у роботах задіяно близько 200 спеціалістів із Туреччини й України."