• Головна
  • Як зареєструвати фізичну особу-підприємця, не виходячи з дому
10:31, 22 лютого 2019 р.

Як зареєструвати фізичну особу-підприємця, не виходячи з дому

Як зареєструвати фізичну особу-підприємця, не виходячи з дому

Зареєструвати фізичну особу-підприємця можна навіть не виходячи з дому, за допомогою електронного сервісу Міністерства юстиції України «Он-лайн будинок юстиції».

Увійшовши до персонального кабінету «Он-лайн будинок юстиції», можна подати документи на державну реєстрацію фізичної особи як підприємця та на включення відомостей про фізичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Для он-лайн реєстрації необхідно мати електронний цифровий підпис.

Отримати ЕЦП можна в Акредитованому центрі сертифікації ключів органів юстиції, Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України (АЦСК ІДД ДФС) або в інших акредитованих центрах сертифікації ключів, які надають такі послуги (наприклад, банк може безкоштовно видавати ЕЦП своїм клієнтам).

Отримавши ЕЦП, можна приступити до он-лайн оформлення заяви про державну реєстрацію створення фізичної особи.

Фізична особа-підприємець – це особа, яка з метою здійснення підприємницької діяльності зареєструвалася суб’єктом господарювання та стала на облік в контролюючих органах. Зареєструвати ФОП може кожен громадянин, який досягнув 16 років і має офіційно зареєстроване місце проживання.

Для реєстрації ФОП потрібні паспорт громадянина України та ідентифікаційний код платника податків.

Звертаємо увагу, що реєстрація підприємницької діяльності здійснюється на основі заяви встановленого зразка, де вказуються необхідні відомості стосовно майбутньої підприємницької діяльності. Форму заяви, що подається заявником, затверджено наказом Мін’юсту від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

У заяві треба правильно вказати такі дані:

- своє прізвище, ім’я та по батькові;

- ідентифікаційний код (або свої паспортні дані, якщо особа відмовилися від присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків);

- місце проживання/місцезнаходження;

- обрані види діяльності (згідно із КВЕД-2010). Класифікатор видів економічної діяльності. Вони підбираються при первинній реєстрації підприємства. КВЕД визначає якою діяльністю буде займатися підприємець;

- свої контактні дані.

Після заповнення всіх необхідних пунктів система направить заяву на загальний огляд, під час якого останню необхідно перевірити на помилки.

Завершальним етапом є підписання заяви за допомогою вже наявного власного ЕЦП та її надсилання.

Документи подані в електронній формі розглядаються так само, як і у паперовій формі протягом 24 години після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

Після цього на порталі електронних сервісів з’явиться інформація про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця у формі витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Відповідно до статті 13 Закону, після проведення реєстраційних дій відомості про новоствореного підприємця з Єдиного державного реєстру автоматично передаються до всіх державних органів (Державної фіскальної служби, Пенсійного фонду, органів статистики).

Заступник начальника головного територіального управління юстиції з питань державної реєстрації - начальник Управління державної реєстрації Людмила Григор'єва

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Онлайнбудинокюстиції #електроннийсервіс #підприємець #ФОП
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...