
08:26, 4 жовтня 2019 р.
Надійне джерело
Оформлення декларацій та ліцензій з пожежної безпеки: покрокова інструкція для кременчужан

Відтепер декларації та ліцензії з пожежної безпеки можна оформити заповнивши потрібні документи у режимі онлайн. Про це повідомили у пре-службі Кременчуцького міськрайонного управління ГУ ДСНС України у Полтавській області.
Так, аби оформити декларацію чи отримати ліцензію громадяни мають відвідати сайт e-services.dsns.gov.ua чи kmu.gov.ua.
На сайті e-services.dsnsпідприємець може обрати потрібну послугу: декларацію чи ліцензію.
Ліцензія
Коли треба оформити:
Її необхідно оформити перед початком провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Для оформлення необхідні:
- заява;
- відомості про дотримання технологічних вимог щодо наявності матеріально-технічної бази;
- відомості про наявність мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) за окремими посадами;
- копії документів, що підтверджують право власності (оренди) здобувача ліцензії на обладнання та виробничі приміщення;
- копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти і стаж роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками.
Видача ліцензії коштує один прожитковий мінімум (з 1 липня - 1841 гривня, з 1 грудня - 1921 гривня). Строк надання послуги – 10 робочих днів.
Отримати ліцензію можна або: в Департаменті запобігання надзвичайним Державної служби України з надзвичайних ситуацій (м. Київ-24, вул. Круглоуніверситетська, 20/1), або в електронному вигляді за допомогою порталу електронних сервісів: (https://e-services.dsns.gov.ua/), або на Єдиному державному порталі адміністративних послуг України.
Розширення ліцензії коштує так само й оформлюється лише в Департаменті, однак заявку можна залишити електронну.
Послуга зі звуження ліцензії безкоштовна й оформлюється в Департаменті, однак заяву теж можна лишити на сайті.
Анулювати ліцензію можна безкоштовно через портал електронних сервісів: (https://e-services.dsns.gov.ua/).
Нагадаємо, що ліцензіат зобов’язаний повідомляти органу ліцензування про всі зміни даних, які були зазначені в його документах, що додавалися до заяви про отримання ліцензії, у строк, встановлений ліцензійними умовами, але не пізніше ніж один місяць з дня настання таких змін.
Декларація
Коли треба подавати декларацію:
- при відкритті нового бізнесу;
- на початку використання нових приміщень, будівель та споруд.
Не потрібно подавати декларацію:
- при використанні торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;
- у разі використання об’єкту нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на цей об’єкт, за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано власником;
- при використанні об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.
Необхідні документи:
Заповнена декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
Позитивний висновок за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення. (Для суб’єктів господарювання з високим ступенем прийнятного ризику)
Аби зареєструвати декларацію слід звернутися до адміністратора центру надання адміністративних послуг або центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки (дозвільного органу) або зайти на портал електронних послуг ДСНС чи Єдиний державний портал адміністративних послуг України.
Послуга безоплатна. Строк надання послуги – 5 робочих днів.
Як подати документи:
1. Підприємець заповнює та подає декларацію онлайн із використанням електронного цифрового підпису;
2. Співробітник ДСНС перевіряє декларацію на відповідність формі та реєструє її.
3. Декларація публікується у відповідному реєстрі на порталі e-services.dsns.gov.ua
4. Підприємець отримує на електронну пошту сповіщення та посилання на перегляд декларації.
З інструкцією оформлення документів та подачі заяв можна ознайомитися тут. Якщо виникають питання з приводу роботи е-послуги, пишіть на services@e.gov.ua.
Нагадаємо, що декларація заповнюється суб’єктом господарювання і подається ним або надсилається рекомендованим листом за місцем розташування об’єкта (об’єктів) нерухомості до адміністратора центру надання адміністративних послуг або територіального органу ДСНС або через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС
Якщо декларацію подано чи оформлено не у відповідності до форми, ДСНС або її територіальний орган повертає її суб’єкту господарювання у той самий спосіб, в який було подано декларацію для доопрацювання.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
16:32
10 квітня
13:55
10 квітня
12:03
10 квітня
19:16
8 квітня
Оголошення
14:05, 5 квітня
14:05, 5 квітня
14:05, 5 квітня
14:05, 5 квітня
14:05, 5 квітня
live comments feed...