• Головна
  • Оформлення декларацій та ліцензій з пожежної безпеки: покрокова інструкція для кременчужан
08:26, 4 жовтня 2019 р.
Надійне джерело

Оформлення декларацій та ліцензій з пожежної безпеки: покрокова інструкція для кременчужан

Оформлення декларацій та ліцензій з пожежної безпеки: покрокова інструкція для кременчужан

Відтепер декларації та ліцензії з пожежної безпеки можна оформити заповнивши потрібні документи у режимі онлайн. Про це повідомили у пре-службі Кременчуцького міськрайонного управління ГУ ДСНС України у Полтавській області.

Так, аби оформити декларацію чи отримати ліцензію громадяни мають відвідати сайт e-services.dsns.gov.ua чи kmu.gov.ua.

На сайті e-services.dsnsпідприємець може обрати потрібну послугу: декларацію чи ліцензію.

Ліцензія

Коли треба оформити:

Її необхідно оформити перед початком провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.

Для оформлення необхідні:

- заява;

- відомості про дотримання технологічних вимог щодо наявності матеріально-технічної бази;

- відомості про наявність мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) за окремими посадами;

- копії документів, що підтверджують право власності (оренди) здобувача ліцензії на обладнання та виробничі приміщення;

- копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти і стаж роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками.

Видача ліцензії коштує один прожитковий мінімум (з 1 липня - 1841 гривня, з 1 грудня - 1921 гривня). Строк надання послуги – 10 робочих днів.

Отримати ліцензію можна або: в Департаменті запобігання надзвичайним Державної служби України з надзвичайних ситуацій (м. Київ-24, вул. Круглоуніверситетська, 20/1), або в електронному вигляді за допомогою порталу електронних сервісів: (https://e-services.dsns.gov.ua/), або на Єдиному державному порталі адміністративних послуг України.

Розширення ліцензії коштує так само й оформлюється лише в Департаменті, однак заявку можна залишити електронну.

Послуга зі звуження ліцензії безкоштовна й оформлюється в Департаменті, однак заяву теж можна лишити на сайті.

Анулювати ліцензію можна безкоштовно через портал електронних сервісів: (https://e-services.dsns.gov.ua/).

Нагадаємо, що ліцензіат зобов’язаний повідомляти органу ліцензування про всі зміни даних, які були зазначені в його документах, що додавалися до заяви про отримання ліцензії, у строк, встановлений ліцензійними умовами, але не пізніше ніж один місяць з дня настання таких змін.

Декларація

Коли треба подавати декларацію:

- при відкритті нового бізнесу;

- на початку використання нових приміщень, будівель та споруд.

Не потрібно подавати декларацію:

- при використанні торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;

- у разі використання об’єкту нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на цей об’єкт, за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано власником;

- при використанні об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.

Необхідні документи:

Заповнена декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

Позитивний висновок за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення. (Для суб’єктів господарювання з високим ступенем прийнятного ризику)

Аби зареєструвати декларацію слід звернутися до адміністратора центру надання адміністративних послуг або центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки (дозвільного органу) або зайти на портал електронних послуг ДСНС чи Єдиний державний портал адміністративних послуг України.

Послуга безоплатна. Строк надання послуги – 5 робочих днів.

Як подати документи:

1. Підприємець заповнює та подає декларацію онлайн із використанням електронного цифрового підпису;

2. Співробітник ДСНС перевіряє декларацію на відповідність формі та реєструє її.

3. Декларація публікується у відповідному реєстрі на порталі e-services.dsns.gov.ua

4. Підприємець отримує на електронну пошту сповіщення та посилання на перегляд декларації.

З інструкцією оформлення документів та подачі заяв можна ознайомитися тут. Якщо виникають питання з приводу роботи е-послуги, пишіть на services@e.gov.ua.

Нагадаємо, що декларація заповнюється суб’єктом господарювання і подається ним або надсилається рекомендованим листом за місцем розташування об’єкта (об’єктів) нерухомості до адміністратора центру надання адміністративних послуг або територіального органу ДСНС або через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС

Якщо декларацію подано чи оформлено не у відповідності до форми, ДСНС або її територіальний орган повертає її суб’єкту господарювання у той самий спосіб, в який було подано декларацію для доопрацювання.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#декларація #ліцензія #дснс #пожежна_безпека
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...