• Головна
  • Аварійні ситуації в будинку: терміни реагування, причини затримок при проведенні ремонтних робіт
11:40, 20 листопада 2019 р.
Надійне джерело

Аварійні ситуації в будинку: терміни реагування, причини затримок при проведенні ремонтних робіт

Аварійні ситуації в будинку: терміни реагування, причини затримок при проведенні ремонтних робіт

Від аварійних ситуацій в будинку не застрахований ніхто, чи то жителі нових будинків чи то більш старих. В основному, аварії трапляються коли є зношеність викликана часом або відхиленням від нормальних умов експлуатації.

Аварійні служби працюють цілодобово, а їх телефони кожен мешканець має тримати під рукою. Що треба робити коли у Вашому будинку сталася аварійна ситуація ми запитали у головного інженера компанії «Місто для людей Кременчук» Андрія Плужника.

Аварійні ситуації в будинку: терміни реагування, причини затримок при проведенні ремонтних робіт, фото-1

Андрій Плужник

"В першу чергу, якщо у Вашому будинку сталася аварійна ситуація, потрібно негайно зателефонувати в цілодобовий call-центр, де приймають і обробляють заявки цілодобово, та повідомити диспетчеру що сталося", - наголосив пан Плужник.

У групі компаній "МДЛ" діє єдина диспетчерська служба, що дозволяє контролювати термін і якість виконання робіт.

Всі заявки та звернення фіксуються в програмі багаторівневого контролю і в ту ж секунду з'являються на екранах диспетчерів у вашому місті. Менеджер надішле за вказаною адресою аварійну бригаду, яка прибуде за викликом протягом години.

Якщо заявка не аварійна, термін її виконання залежить від складності робіт, погодних умов. Попередньо, до заявника приїде майстер для оцінки ситуації, складання дефектного акта. У разі спірних питань, обстеження проводиться комісійно, із залученням інших комунальних служб міста.

Якщо інформація, яка надходить диспетчеру, пов'язана з аварійними ситуаціями, що не входять у перелік послуг керуючої компанії диспетчер передає цю інформацію іншим комунальним підприємствам міста.

Терміни усунення аварій регламентуються нормативними документами. Позапланові ремонти бувають терміновими і екстреними. До останніх відносяться аварії, пов'язані з подачею води, тепла і електрики.

При цьому важливо розмежувати значення понять «ліквідація» і «усунення наслідків». У разі пориву труби аварійна бригада зобов'язана перекрити вентиль, ліквідувавши таким чином течу. А усувати наслідки і виконувати заміну ділянки, що вийшла з ладу, будуть вже слюсарі.

Тут дуже важливе розуміння мешканцями термінів виконання робіт. Частина робіт вважається нетерміновими і може бути виконана протягом тижня. При цьому відлік починається з моменту, коли несправність була виявлена або про неї повідомили самі мешканці. Пошкодження внутрішньобудинкових інженерних систем повинні бути усунені негайно як і проблеми з електропостачанням будинку.

Часто причиною затримок при проведенні ремонтних робіт є недопуск комунальних служб до квартири або іншого приміщення.

Найчастіше недопуск обертається тривалою незручністю для сусідів, так як йде дорогоцінний час коли комунальники, щоб усунути або запобігти аварійній ситуації просто чекають, коли господар впустить їх до квартири. Тому в деяких випадках спеціалісти аварійних служб змушені перекривати весь стояк, а в деяких випадках і постачання на весь будинок.

Зверніть увагу, що фахівці аварійних служб працюють тільки з тим майном, яке є загальнобудинковим (в тому числі загальні стояки). Є таке поняття як зона відповідальності.

Аварії в квартирах усуваються за рахунок власників. Наприклад, по системах водопостачання - майном власника вважаються труби від стояка до  вентиля, який перекриває подачу води.

По електропостачанню - межа відповідальності власника - проводка в квартирі до лічильника. По системі опалення трохи відрізняється - вона вважається повністю загальнобудинковим майном. В тому числі, і радіатори, і стояки, які проходять в квартирах.

Але і тут є виняток. Якщо система опалення дозволяє від'єднати радіатор від загальної ланцюга без її відключення, то це вже ваша власність і ваша відповідальність.

Кожен повинен пам’ятати, що купуючи квартиру, людина отримує не тільки права на володіння квадратними метрами, а й обов'язки за утриманням загальнобудинкового майна.

Пам'ятайте: в будь-який простій або складній життєвій ситуації потрібно звертатися до фахівців і до їх професійної допомоги. Адже тільки експерти зможуть професійно і оперативно вирішити Ваші проблеми.

Є ПИТАННЯ?

Зв'яжіться з фахівцями за телефонами: +38 (067)341-41-41, або пишіть нам на email: mdlkremenchuk@ukr.net.

Телефони call-центр компанії «Місто для людей Кременчук»: (067)341- 41- 41 та (0536) 70-04-41.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Місто_для_людей #аварійні_ситуації #кол_центр
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...