
12:16, 20 січня 2020 р.
Надійне джерело
КВБЗ дасть 5000 грн тому, хто вигадає назву та логотип для нового дизель-поїзда

КВБЗ оголосив конкурс на кращу назву регіонального дизель-поїзда ДПКр-3.
Виповнилося 5 років від початку експлуатації перших українських міжрегіональних двосистемних електропоїздів ЕКР1 «Тарпан». На Львівській залізниці дизель-поїзд ДПКр-2. Цьогоріч втілено у життя новий проєкт у царині моторвагонного рухомого складу – створено регіональний дизель-поїзд ДПКр-3.
А тепер, увага! За рішенням наглядової ради, адміністрації акціонерного товариства оголошується конкурс на кращу назву нової продукції – серії регіональних поїздів ДПКр-3 Крюківського вагонобудівного заводу. Конкурс починається від дня розміщення цих умов у стрічці новин вебсайту КВБЗ та в газеті «Вагонобудівник» і триватиме до 28 лютого 2020 року.
Учасники конкурсу повинні запропонувати:
– назву дизель-поїзда ДПКр-3 як ключове слово, що відображає головну суть продукції і стане його візитною карткою, а також доповнить назву-найменування (типу електропоїзд ЕКр1 «Тарпан»);
– бажано надати своє бачення логотипа, тобто дизайнерське виконання надпису на головному вагоні дизель-поїзда.
Назва має бути оригінальною, лаконічною, зрозумілою, такою, що легко запам’ятовується і вимовляється, але водночас символічною, багатозначною, відображати ідеологію нашого підприємства. Бажано, щоб вона була пов’язана з історією України. Врешті-решт, просто красивою.
Нагадують у КВБЗ історію. У 1955 році, коли почалося створення гусеничного самохідного порома, його назвали ГСП-55, занотувавши дату народження машини. А поромно-мостовій машині дали ім’я ПММ «Волна». Мабуть, тому, що машина дійсно гарно долала хвилі і сама була новим словом, новою хвилею у переправно-десантній техніці. Перший вітчизняний пасажирський вагон у 2001 році ми назвали «Україна», підкресливши тим самим, що він складений до 10-річчя Незалежності держави. Дослідні пасажирські вагони нового покоління «Україна-2» та «Мета». Згадаємо також назви поїздів світових виробників рухомого складу, які у всіх на слуху. Наприклад, «Сапсан» від Сіменс, «Регіна» від Бомбардьє.
Тож свої пропозиції усі бажаючі можуть подавати до пресслужби (відділу ЗМІ) у письмовій формі, на аркуші паперу формату А4 з необхідними поясненнями ідеї та за підписом автора з позначенням його прізвища, ім’я та по-батькові, підрозділу, домашньої адреси.
Електронна пошта redak@kvsz.com.
Для заохочення учасників конкурсу встановлюються премії.
Автору назви, яка стане переможцем і буде наноситися на нову продукцію, увійде до її маркування – перша премія у розмірі 5 тисяч грн.
Чотири інші кращі пропозиції буде відзначено заохочувальними преміями по 500 грн кожна.
Для організаторів конкурсу – відділу ЗМІ – встановити заохочувальний фонд у розмірі 3 тисячі грн.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:28
28 березня
19:17
28 березня
17:43
28 березня
ТОП новини
Оголошення
09:55, 16 березня
09:55, 16 березня
09:55, 16 березня
09:55, 16 березня
13:40, 21 березня
live comments feed...