
15:54, 13 травня 2021 р.
Надійне джерело
Про новий міст: у Кременчуці розпочато влаштування 5-ти випробувальних буронабивних паль.

У Кременчуці на лівому березі річки Дніпро розпочато влаштування 5-ти випробувальних буронабивних паль.
Таким чином ми випробовуємо несучу здатність палі, щоб в майбутньому опори мосту витримали проектне навантаження.
Глибина, на яку влаштовується паля, - 30 метрів.
Після завершення робіт на лівому березі, розпочнемо працювати за аналогічним принципом на правому березі.
Загальна довжина ансамблю нового мосту становитиме понад 3 км. Згідно з ТЕО, міст буде вантовим і матиме 4 смуги руху, по дві в кожному напрямку. На правому березі Дніпра він сполучатиметься з дорогою Н-08 #Бориспіль_Маріуполь, на лівому — з нинішньою вуличною мережею Кременчука. У цих точках передбачено будівництво транспортних розв’язок на різних рівнях.
Новий міст стане довгоочікуваною альтернативою Крюківському мосту, який звели ще у 1872 році, і який давно не відповідає потребам головного промислового вузла Полтавської області. Ця переправа сьогодні перебуває в аварійному стані.
Подальше руйнування Крюківського мосту загрожує транспортним колапсом Центральній Україні, адже через нього проходять дві дороги державного значення: М-22 #Полтава_Олександрія, Н-08 #Бориспіль_Маріуполь та залізнична гілка. Генеральний підрядник - компанія Doğuş Grubu .
🔥 У Кременчуці на лівому березі річки Дніпро розпочато влаштування 5-ти випробувальних буронабивних паль. Таким чином ми...
Опубликовано Служба автомобільних доріг у Полтавській області - офіційна сторінка Четверг, 13 мая 2021 г.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Ремінь ГРМ: ключова деталь двигуна, яку не можна ігнорувати
Новини компаній
15:30
Змащувальне обладнання Piusi – італійська якість для вашого СТО
Новини компаній
13:00
ТОП новини
Оголошення
13:40, 21 березня
15:16, 21 березня
09:51, Вчора
12
live comments feed...