
Новини компаній
10:35, 8 квітня 2024 р.
Що важливо для якісного просування сайту в Кременчуці
Новини компаній
Якщо ви читаєте це, найімовірніше, вам не потрібно розповідати про актуальність, необхідність і переваги пошукового просування. Швидше за все, ви вже працюєте з SEO-фахівцями. І навіть досягли певних результатів. Але хочете не просто бачити графіки або цифри разом із "розумними" термінами. А розбиратися в поданій інформації.
Що ж, якщо це так, команда студії digital-маркетингу EcKit вирішила розповісти про те, якою має бути ефективна оптимізація сайту і на що звертати увагу, приймаючи звіт від виконавця.

Які критерії оцінювання успішного просування сайту
Ключових критеріїв оцінки якості роботи оптимізаторів три:
- Приріст небрендового трафіку. Об'єктивна оцінка приросту цільових відвідувачів неможлива без поділу трафіку на брендовий і небрендовий. Зростання першого пов'язують із сезонністю, запуском контекстної реклами, зростанням популярності компанії. Другий же якраз таки і є показником ефективності роботи SEO-фахівців;
- Ліди. Отримання ліда є однією з основних цілей пошукового просування. Але чомусь багато виконавців абсолютно не акцентують увагу на цьому, звітуючи виключно за позиціями і трафіком. І якщо у звіті немає даних щодо лідів, які вчинили потрібну вам дію - варто запросити їх;
- Продажі. Тобто те, заради чого все і затівалося. І якщо їх немає, бажано перевірити, на якому саме етапі зірвалася потенційна угода. При грамотній розкрутці, системи аналітики збирають всі необхідні дані для проведення необхідних досліджень. І хороша СЕО-компанія повинна подавати їх у підсумкових звітах.
До допоміжних же можна віднести:
- Відсоток конверсії - кількість відвідувачів, які здійснили цільову дію;
- Вартість ліда - чи вигідно в принципі залучати клієнта через SEO;
- Відсоток сторінок у ТОП-10, звертаємо увагу на кількість і склад фраз;
- Поведінкові фактори - час на сайті, відмови, глибина перегляду, активність.
Цього буде достатньо для оцінки подальшої доцільності у співпраці з компанією.
Що потрібно для ефективної оптимізації сайту
Сильно спрощуючи - гроші та терпіння. Адже для якісної оптимізації над сайтом має працювати ціла команда фахівців у різних галузях web-розробки та digital-маркетингу:
- Програмісти;
- Оптимізатори;
- UI/UX-дизайнери;
- Копірайтери;
- Лінкбілдери;
- Маркетологи;
- Контекстологи тощо.
Навіть при самостійному просуванні вам доведеться оплачувати послуги фахівців. То чому б не звернутися до компанії, в команді якої вже є всі заявлені експерти і знижка для клієнтів?
Терпінням же доведеться запастися сповна. Адже на відміну від інших каналів залучення аудиторії, SEO дає результати тільки через 6-8 місяців від початку роботи над проєктом. Однак, на довгих дистанціях СЕО приводитиме клієнтів само собою, тоді як трафік із контексту закінчиться одразу ж після завершення кампанії.
У будь-якому разі, ми будемо раді попрацювати над вашим сайтом. Отримати додаткову інформацію щодо послуг, розрахувати приблизну вартість просування, замовити аудит, а також поставити всі ваші запитання можна на сайті eckit.org - будемо раді кожному!
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
16:21
12 березня
12:15
12 березня
17:30
11 березня
Оголошення
07:04, 6 березня
12:58, Вчора
4
13:45, 12 березня
11:10, Вчора
6
live comments feed...