19:47, 4 листопада
Кухарі, слюсарі та водії стали найпопулярнішими спеціальностями:Профтех освіта в 2024 році
Завершення вступної кампанії до професійно-технічних закладів освіти показало, що найбільш затребуваними серед абітурієнтів і на ринку праці виявилися професії кухаря, автослюсаря, електрогазозварника, кондитера, водія та тракториста.
Про це повідомили у Міністерстві освіти і науки.
Водночас, професії кухаря, водія та слюсаря є в числі найпопулярніших у вакансіях на сайтах пошуку роботи.
Загалом цього року на професійну освіту вирішили подати заяви понад 94 тисячі учнів, а загалом навчання розпочали 219 тисяч студентів. Виконання регіонального замовлення у 2024 році досягло 92%, що на 4% вище від показника 2023 року. Це демонструє позитивну тенденцію в адаптації профтехів до потреб місцевого бізнесу.
Міністр освіти і науки Оксен Лісовий підкреслив, що робітничі професії є основою для відбудови економіки України, і молодь має усвідомлювати свою важливу роль у цьому процесі.
"Нам потрібно пояснити, що професійна освіта — це про свідомий вибір, адже мотивація обирати ці спеціальності має йти не лише від запиту ринку праці, а й від розуміння учнями того, що вони можуть повноцінно реалізуватись та побудувати успішну кар’єру, обравши профтех", — зазначив міністр.
Регіони-лідери за кількістю заяв
Цього року найбільше заяв за регіональним замовленням отримали:
- Дніпропетровська область — 5423 учні
- Львівська область — 4829 учнів
- м. Київ — 4526 учнів
За державним замовленням найбільше заяв подали:
- Харківська область — 809 учнів
- Одеська область — 435 учнів
- Хмельницька область — 426 учнів
Заступник міністра з питань цифрового розвитку Дмитро Завгородній відзначив, що профтехи все більше орієнтуються на потреби локального бізнесу та роботодавців. Студенти обирають професії з високим попитом, а заклади освіти вдосконалюють свою матеріально-технічну базу — зокрема, цього року планується відкрити ще 100 нових майстерень.
Зазначається, що для зручності вибору профтеху Міносвіти запустило сайт "Профтех онлайн". За 4 місяці вступної кампанії сайт зібрав 72 тисячі переглядів, з найбільш активною аудиторією зі Львівської області, Києва та Полтавщини.
Інформує delo.ua
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Безпека та комфорт - автоматичні відкатні ворота
Новини компаній
11:00
Вчора
23:59
19 листопада
21:05
19 листопада
14:08
19 листопада
ТОП новини
Оголошення
15:59, 16 листопада
11:03, 15 листопада
6
11:15, 13 листопада
4
09:03, 10 листопада
1
09:30, 17 листопада
23
live comments feed...